Biztosítási kárügyintézés tájékoztató

Tisztelt Ügyfelünk!

Kérjük, olvassa el ezen tájékoztatót, melyet abban a reményben adunk át, hogy minél ritkábban fogja
használni. Kívánunk balesetmentes közlekedést, jó utat!

Az Ön által bérelt/használt gépjárműre a Harum Zrt. kötött kötelező gépjármű felelősség biztosítást, valamint teljes körű CASCO biztosítást, melynek önrésze a kárösszeg 10%-a, a minimum önrészt az egyedi szerződés tartalmazza. Jelen tájékoztató elválaszthatatlan részét képezi a gépjárművek casco biztosítójának casco szabályzata.

TEENDŐK KÁRESEMÉNY ESETÉN:

A HARUM-ot MINDEN ESETBEN AZONNAL ÉRTESÍTENI KELL! SZÜKSÉG ESETÉN A HARUM ASSISTANCE MUNKATÁRSA A HELYSZÍNRE MEGY.

Elérhetőségeink:

Telefon: 309-0047 H-CS: 8-17.00 P: 8-14.30

Ügyelet: 20/399-6100 0-24-ig

Fax: 309-7050

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A káresemény bejelentése

  • A kárt 24 órán belül be kell jelenteni a Harum Zrt. felé.
  • A kár bejelentése gépjármű kárbejelentő lap kitöltésével és (cégszerű) aláírásával írásban történik, a vonatkozó biztosító kárbejelentő lapját kérésre rendelkezésükre bocsátjuk.

A casco biztosítás fedezetet nyújt a következő eseményekre: elemi kár, (önhibás) töréskár, (önálló) üvegkár, lopáskár. A mindenkori casco biztosítás területi hatályára vonatkozóan az érvényben lévő casco keretszerződésünk feltételeiben talál információt, melyet szükség szerinti gyakorisággal megküldünk.

Ha a balesetben más jármű nem sérül:

  1. Minden esetben kérjük, tájékoztassanak minket.
  2. Ha a gépkocsi mozgásképtelen, vagy felmerül a gyanú, hogy a további közlekedés rontana az autó állapotán, akkor telefonon jelezzék Ügyfélszolgálatunknak. Ők intézkednek a gépkocsi elszállításáról, illetve igény szerint a csereautó helyszínre juttatásáról. A gépkocsi szállítás a káresemény részét képezi, önrész levonása mellett a biztosító téríti. Amennyiben assistance szolgáltatást igényeltek a gépjármű vonatkozásában, úgy külön térítés nélkül biztosítunk csereautót európai assistance esetén 4 nap, belföldi assistance esetén 1 nap időtartamra.
  3. Amennyiben a gépkocsit nem éri a közlekedés szempontjából jelentős kár, HARUM munkatársa a
    gépkocsit a vezetővel egyeztetett időpontban elhozza kárügyintézésre, megjavíttatja és visszaadja.
  4. A kárügyintézéshez szükségünk van a kitöltött és cégszerűen aláírt gépjármű kárbejelentő lapra, a vezető jogosítványmásolatára, illetve a gépjármű forgalmi engedélyének másolatára

Ha a balesetben más jármű is sérül:

  1. Ki kell tölteni a kék-sárga baleseti bejelentőt, pontosan kitöltve a rovatokat, olyan rajzzal, amelyen a Biztosító el tud igazodni. Kérjük a felelős feltűntetését a megjegyzések rovatban. Amennyiben a felelősség kérdése nem tisztázott, kérjük, hogy még a kárbejelentő kitöltése előtt szíveskedjen munkatársainkkal a kapcsolatot felvenni. A másodpéldány az okozóé. Célszerű meggyőződni az okozó személyazonosságáról. Mindkét fél aláírásának szerepelnie kell a lap alján.
  2. Ha vitás a helyzet, vagy az ellenfél gyaníthatóan alkoholos, kábítószeres vagy gyógyszeres befolyásoltság alatt áll, akkor célszerű rendőri intézkedést kérni. AMENNYIBEN SZEMÉLYI SÉRÜLÉS TÖRTÉNT, KÖTELEZŐ RENDŐRT HÍVNI. Rendőri intézkedés során minden esetben kérje el a rendőrségi
    jegyzőkönyvet.
  3. Ha a gépkocsi mozgásképtelen, vagy felmerül a gyanú, hogy a további közlekedés rontana az autó
    állapotán, akkor telefonon jelezzék Ügyfélszolgálatunknak. Ők intézkednek a gépkocsi elszállításáról, illetve igény szerint a csereautó helyszínre juttatásáról. A gépkocsi szállítás a káresemény részét képezi, önrész levonása mellett a biztosító téríti. Amennyiben assistance szolgáltatást igényeltek a gépjármű vonatkozásában, úgy külön térítés nélkül biztosítunk csereautót európai assistance esetén 4 nap, belföldi assistance esetén 1 nap időtartamra.
  4. Amennyiben a gépkocsit nem éri a közlekedés szempontjából jelentős kár, HARUM munkatársa a
    gépkocsit a vezetővel egyeztetett időpontban elhozza kárügyintézésre, megjavítja és visszaadja.
  5. A kárügyintézéshez szükségünk van a kitöltött és cégszerűen aláírt gépjármű kárbejelentő lapra, a vezető jogosítványmásolatára, illetve a gépjármű forgalmi engedélyének másolatára.

Ha a gépkocsit ellopják:

Kérjük, haladéktalanul értesítse ügyfélszolgálatunkat, tegyen feljelentést az illetékes rendőrkapitányságon, majd a rendőrségi jegyzőkönyv másolatát, a forgalmi engedélyt, valamint az összes kulcsot 24 órán belül juttassa el HARUM részére.

Az alábbiakban szeretnénk a legfontosabb kármegelőzési feladatokra felhívni figyelmét.

  • Ha kiszáll a gépjárműből, minden esetben vegye ki a járműből a gyújtáskulcsot.
  • Ne hagyja a gépkocsit még rövid időre sem őrizetlenül nyitva, illetve lezáratlanul.
  • A gépkocsiba tilos benne hagyni a forgalmi engedélyt, törzskönyvet, a jármű (tartalék) kulcsát.
  • Lezárt járműben, különösen annak utasterében, közterületen (még őrzött parkolóban sem) még rövid időre se tartson értékeket.

Lopáskár megelőzése szempontjából a megfelelően, az összes zárszerkezetével lezárt és az előírtaknak megfelelően működtetett biztonságtechnikai berendezéssel elhagyott jármű az elfogadható.

A gépjármű kulcsainak elvesztéséről HARUM-ot haladéktalanul tájékoztatni kell.

Rólunk mondták

Széles termékpalettája mellett professzionális ügyintézése miatt esett választásunk a Harum Zrt.-re, s ezen döntésünket az elmúlt évek méltón alátámasztották. Autóinkat sajátjukként vigyáznak, mégis megkapjuk Tőlük azt a függetlenséget, amelyre az élvezhető autóhasználathoz szükségünk van.

Rédai-Simon, Ágnes

Cefam Hungary Kft.

A Harum Zrt. elsődleges előnye a személyre szabott konstrukciók kidolgozásában rejlik, mely esetben nem a vevő alkalmazkodik egy jól megszokott mechanizmushoz, hanem maga a termék azonosul használójával. Ezen hozzáállás adja azt a plusz szolgáltatást, amiért őket választottuk.

Nith László, Managing Director

Nefab Packaging Hungary Kft.

Régi ügyfélként visszatérve azért esett újra a Harumra a választásom, mert családias cégként nemcsak az autókat, de a benne ülő személyt is képviselik. Rugalmasságuk és hozzáállásuk emeli ki őket a flottakezelők tömegéből.

Tordai Balázs, Ügyvezető

Van-Merksteijn Hungary Kft.

Ugyan a boldog gyermekévek már régen elmúltak, az ember még felnőttfejjel is vágyik arra, hogy ne egyedül kelljen megoldani minden problémáját, s legyenek olyan személyek az életében, akikre rábízhatja gondját-baját. A Harum és az ott dolgozók ilyenek. A szakértelmük és hozzáállásuk által teremtett miliő miatt esett rájuk választásunk, s tesszük le voksunkat újra és újra mellettük.

Hetesi Zoltán, Vezető tisztségviselő

Ares Kft.

A Harum tapasztalataink szerint igen rugalmas, vevőorientált csapat, akik gyors segítségére, és precíz munkájára minden esetben számíthattunk.

Novai Éva, Pénzügyi vezető

Spotless Hungary Kft.

A Harumban egy igazi partnert ismerhettünk meg az elmúlt évek során, pont amire cégünknek szüksége van: ügyfélorientált, rugalmas, megbízható és rendkívül korrekt.

Kiss Balázs, cégvezető

Univar Magyarország Kft.

Meggyőző az a hozzáállás, amelyet minden munkatárs tanúsított, akikkel eddig megismerkedtem. Egyetlen mondattal jellemezve: az elvárhatónál is többet tettek a kiszolgálásom érdekében, és ez mindent elárul!

Németh László, ügyvezető igazgató

Gordio Tanácsadó Csoport Kft.

A Harum Investment Zrt.-vel 2005 óta van kapcsolatunk. Régebben is felmerült, hogy 12 db-os gépkocsiparkunkat egy autópark kezelőnek adjuk ki. A Harumot végül is azért választottuk, mert a mindennapos kapcsolat nem személytelen és valójában egy gépkocsi ügyintéző feladatát veszik le a vállunkról, elfogadható díjazásért. Külön kiemelném, hogy gépjárműparkunkról pontos nyilvántartást vezetnek, így a szerviz és javítás ütemezés nagyon gördülékeny.

Samu István, ügyvezető igazgató

REDDA Kft.

A Harum Zrt. ügyfélközpontú szolgáltatási filozófiája bizonyítást nyert a szolgáltatásuk kiemelkedő minőségében is. Gyors, szakszerű és hatékony megoldásokat biztosítanak nekünk, minimális adminisztrációval. Új ötletekre, egyedi megoldásokra messzemenőkig nyitottak. Elégedettek vagyunk.

Biczók András, Értékesítési igazgató

ART Energy Magyarország Kft.

Cégünk gépjárműveit a Harum segítségével üzemeltetjük. Példamutató segítőkészség, szakértelem és rugalmasság jellemzi őket. Tökéletes választás bármely vállalkozásnak.

Kalmár Péter, ügyvezető igazgató

Webtown-Informatika Kft.

Új partnerként nagyon köszönjük az elmúlt egy év professzionális, vevőorientált, kiemelkedően korrekt kiszolgálást!

Nigel Taylor

Dufon Antisztatikus Bt

Segítőkész, korrekt, rugalmas. Ezek a Harum flottakezelési szolgáltatásainak főbb jellemzői. Köszönet érte.

Ádám Gábor, Ügyvezető

Comfort s.r.o. Szlovákia

A rugalmas és barátságos ügyintézés sokat ér rohanó és folyamatosan változó világunkban.

dr Pörneczi Tamás, Műszaki igazgató

Berger és Pörneczi Kft.

Választásunk azért esett a Harum Investment Zrt-re, mert szolgáltatásaik valóban leveszik a flotta kezelésének gondját cégünk válláról, és pontosan tervezhetővé teszik az erre vonatkozó költségeket. Autóink felügyeletének és karbantartásának kiszervezése a költségmegtakarítási elönyökön túlmenően jelentős kényelemmel, továbbá nagyfokú biztonsággal jár, hiszen ezt a tevékenységet így egy olyan cég látja el, amelyik minden, ezzel kapcsolatos feladatot elvégez, a beszerzéstől a finanszírozásig, a biztosítástól a szervizelésig. Tapasztalataink minden tekintetben pozitívak a Harum Zrt-vel kapcsolatban, úgy az ügyintézés, mint a hozzáállás és kiszolgálás területén.

Herkó Katalin, CFO

Accelsiors CRO and Consultancy Services

Ügyfél centrikus hozzáállás, rugalmas ügyintézés, toleráns probléma kezelés. A következő bérletnél is bérelt helyük van.

Hirmann Márton, Szakág vezető

Ovit Zrt.

A Harumnak köszönhetően a gépkocsival kapcsolatos valamennyi probléma lekerült a vállunkról. Segítőkész hozzáállásuknak és professzionális munkájuknak köszönhetően minden adminisztratív és szervizeléssel kapcsolatos terhet levettek a vállunkról. Mindenkinek ajánlom őket.

Dr. Kovács Balázs, ügyvezető igazgató

KÖZBESZGURU Kft.

A Harum Zrt. hozzáállásából szeretnem kiemelni, azt a tényt, hogy alkalmazkodnak a jövő kihívásáihoz, környezetvédelem, selfcare csatornák erősítése, stb... Emellett azonban, hála az égnek, nem felejtik el a személyes kapcsolattartást sem, amely kulcsszerepet játszott abban, hogy cégüket választottam.

Visky Máté

Korrekt, gyors ügyintézés és pozitív hozzáállás jellemzi a Harum Zrt.-t. Külön szeretném kiemelni a kárügyintézés rugalmasságát és az azt intéző kollega segítőkészségét.

Dr. Morvay Boldizsár, Ügyvéd

Morvay Ügyvédi Iroda

A Harumnál egy megbízható, korrekt partnerre találtunk. Ügyfélközpontúságuk kiemelkedő, Ők a gyors és rugalmas ügyintézés mesterei.

Káposzta Éva, megbízott cégvezető

Maersk Hungary Kft.

Öt év szünet után indítottuk újra vállalkozásunkat. Ismét „A HARUM”-ot választottuk. Korrekt, pontos, gyors ügyintézés és barátságos ügyfélkapcsolat, toleráns probléma kezelés jellemzi csapatukat. Hálás köszönet érte.

Takács Antal ,Szilágyi Gábor

TA&SZ- Log Kft.

Filozófiánk

  • Szakértő gondoskodás
  • Biztonság
  • Költséghatékony megoldás
  • Elkötelezett, megbízható partneri viszony immáron 15 év
Fel
Weboldalunk süti (cookie) fáljokat tárol a felhasználó gépén tárol. Ezek személyek azonosítására nem alkalmasak. Oldalunk használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Adatvédelmi tájékoztató. - Elfogadom