• +36 1 309 00 47

Mobilparkolás Tájékoztató

ÁLTALÁNOS FONTOS TUDNIVALÓK

Alapértelmezett jármű: az a jármű, amelyhez tartozó telefonszámmal lehet szolgáltatásainkat behívással és SMS-sel is igénybe venni. Egy telefonszámhoz csak egy alapértelmezett jármű tartozhat, mivel ebben a hozzárendelésben a telefonszám egyértelműen beazonosítja a rendszámot.

Számkijelzés: szolgáltatásaink behívással történő igénybevétele csak olyan mobiltelefonnal lehetséges, melyen beállításra került a számkijelzés.

 

MOBILPARKOLÁSSAL KAPCSOLATOS FONTOS TUDNIVALÓK

Zónaszám: a parkoló automatákon szereplő telefonszám utolsó 4 számjegye.

Időkorlátos zónák: azok a zónák, ahol az egyszeri parkolási idő limitálva van. A limit elteltével a rendszer automatikusan leállítja a parkolást, és erről üzenetet küld.

Üzemidő vége: a rendszer automatikusan leállítja a parkolást, melyről üzenetet nem küld.
Előjegyzés: amennyiben üzemidő után indítja el parkolását, úgy a rendszer előjegyzésbe veszi a következő aktív üzemidejű napra, melyről tájékoztatást ad.

 

PARKOLÁS MENETE

Parkolást az alábbi felületeken lehet indítani:

  1. hangautomata hívásával: +36-1-9999-798-as telefonszámon, követve az automata utasításait,
  2. SMS-ben: +36-30-453-0433-as telefonszámra üzenet az alábbi formátumban: ’zónakód’ ’rendszám’,
  3. Android alkalmazással,
  4. Windows Phone applikáción keresztül,
  5. mobil webes felületen

 

1. Parkolás hangautomatával

1.1. Parkolás indítása:

1. Tárcsázza a +36-1-9999-798-as telefonszámot!

2. Adja meg az automatákon található 4 jegyű zónakódot, majd nyomja meg az 1-es gombot!

3. A zónakód megadása után, amennyiben az alapértelmezett rendszámra kíván parkolást indítani, úgy nyomja meg a „*” (csillag) gombot.

4. Amennyiben több rendszáma van regisztrálva a rendszerben, készüléke billentyűzetével a rendszámnak megfelelő számjegyeket kell megadnia (Például: BFJ-620-as rendszámhoz Önnek a 2 5 3 6 2 0 számsort kell megnyomnia)

5. Amennyiben több rendszámra illeszkedik a megadott számsorozat, a rendszer felolvassa a találatokat, majd a nyomógombok segítségével kiválaszthatja a megfelelőt.

6. A hangautomata tájékoztatja a sikeres parkolás indításáról, valamint visszaolvassa a rendszámot, amelyre a parkolását elindította.

A 4-es gomb megnyomásával lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását! Amennyiben fix idejű zónában indította el a parkolását, úgy nincs szükség annak leállítására, a díjfizető időszak végén automatikusan leáll.

1.2. Parkolás leállítása:

1. Tárcsázza a +36-1-9999-798-as telefonszámot!

2. Nyomja meg az „*” (csillag) gombot!

3. Amennyiben egy telefonszámról több rendszámra is indított parkolást, készüléke billentyűzetével adja meg a rendszámnak megfelelő számjegyeket. (Például: BFJ-620-as rendszámhoz Önnek a 2 5 3 6 2 0 számsort kell megnyomnia)

4. Amennyiben több rendszámra illeszkedik a megadott számsorozat, a rendszer felolvassa a találatokat, majd a nyomógombok segítségével kiválaszthatja a megfelelőt.

5. A hangautomata tájékoztatja a sikeres parkolás leállításról és az aktuális egyenlegéről

Amennyiben fix idejű zónában indította el a parkolását, úgy nincs szükség annak leállítására! A díjfizető időszak végén automatikusan leáll!

2. Parkolás SMS-sel

2. 2. Parkolás indítása:

1. SMS üzenet formátuma: ’zónakód’ ’rendszám’ (Példa: 1111 abc123).

2. Az SMS üzenetet küldje a +36-30-453-0433-as telefonszámra.

3. A parkolás csak akkor tekinthető érvényesnek, ha SMS-ben kapott értesítést a parkolás sikeres elindításáról

2.3. Parkolás leállítása:

1. SMS üzenet formátuma: ’rendszám’ (Példa: abc123).

2. Az SMS üzenetet küldje a +36-30-453-0433-as telefonszámra.

3. Parkolás mobilnetes alkalmazás segítségével

3.1. Teendők az első használat előtt:

  • Küldje be az evopay rendszerében regisztrált telefonszámáról1 a NET szót a +36-30-453-0433-as telefonszámra
  • SMS-ben kap tőlünk egy linket2, amelyet a telefon böngészőjén keresztül nyisson meg! (Ha nem sikerül telefonjával csatlakoznia az internetre kérjük, keresse fel mobilszolgáltatóját!)
  • A kapott linket a könnyebb használat kedvéért mentse el könyvjelzőnek a böngészőben ’evopay mobilnet’ néven!

1 Amennyiben különböző telefonszámokról szokott parkolást indítani, akkor mindegyik telefonról szükséges az SMS elküldése!

2 A kapott internet cím mindig egyedi, ezért kérjük, tartsa titokban, mással semmiképp se ossza meg!

3.2. Parkolás indítása:

1. Nyissa meg a telefon böngészőjében az ’evopay mobilnet’ könyvjelzőt!

2. A megjelenő oldal alján kattintson az Új parkolás indítása linkre!

3. A következő oldalon válassza ki a kívánt zónát és a rendszámot, amelyre a parkolását indítani szeretné! Ha a listában nem találja a kívánt rendszámot, az alatta megjelenő mezőbe írja azt be!

4. Kattintson az Indítás gombra!

5. Sikeres parkolás indítása esetén az alkalmazás kiírja az elindított parkolás adatait.

Lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását!

3.3. Parkolás leállítása:

1. Nyissa meg a telefon böngészőjében az ’evopay mobilnet’ könyvjelzőt!

2. Az oldalon megjelennek a telefonszámához tartozó futó parkolások egymás alatt.

3. A leállítani kívánt parkolás alatt kattintson a Leállítom linkre!

4. Sikeres parkolás-leállítás esetén az alkalmazás kiírja a leállított parkolás adatait.

4. Parkolás Androidos alkalmazás segítségével

4.1. Teendők az első használat előtt:

  • Nyissa meg a Google Play Áruházat és keressen rá az ’evopay’ szóra
  • Kattintson a Telepítés gombra!
  • Sikeres telepítést követően az alkalmazások között megjelenik az evopay logó, amelyre kattintva az alkalmazás elindítható.

4.2. Alkalmazás beállítása első használat előtt

Az alkalmazás első használatakor meg kell adnia három adatot:

  • Ügyfélszáma 8 számjegye
  • Telefonszám (példa: 36701234567)
  • PIN kód

4.3. Parkolás indítása:

1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Parkolás indítás opciót!

2. A listából koppintson arra a rendszámra, amelyre a parkolást kívánja indítani. Ha a listában nem találja a kívánt rendszámot, az Új rendszám gombra koppintva megadhat más rendszámot is.

3. A következő oldalon írja be a zónakódot. A legutóbb használt zónakódok közül is választhat!

4. A sikeres parkolás-indításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

Lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását, csupán ki kell választania parkolás indítása előtt ezt az opciót!

4.4. Parkolás leállítása:

1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Futó parkolások opciót!

2. A következő oldalon nyomja meg a Leállít gombot a leállítani kívánt parkolás mellett!

3. A sikeres parkolás-leállításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

4.5. Téves büntetés bejelentése alkalmazáson keresztül:

  • Mobiltelefonja menü gombjára nyomva a megjelenő négy lehetőségből válassza a Bírság opciót!
  • A következő oldalon meg kell adni
    • a megbírságolt rendszámot,
    • a bírság kiállításának időpontját,
    • a bírság sorszámát, o ellenőr azonosítóját, o várost,
    • zónakódot,
    • ezen kívül írhat megjegyzést az esettel kapcsolatban, majd nyomja meg a küldés gombot.
  • A bejelentés után ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!


5. Parkolás Windows Phone alkalmazás segítségével

5.1. Teendők az első használat előtt:

  • Nyissa meg az Áruház menüpontot és keresse rá az ’evopay’ szóra
  • Kattintson a Telepítés gombra!
  • Sikeres telepítést követően az alkalmazások között megjelenik az evopay logó, amelyre kattintva az alkalmazás elindítható.


5.2. Alkalmazás beállítása első használat előtt

Az alkalmazás első használatakor meg kell adnia három adatot:

  • Ügyfélszáma 8 számjegye
  • Telefonszám (példa: 36701234567)
  • PIN kód


5.3. Parkolás indítása:

1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Parkolás indítás opciót!

2. A listából koppintson arra a rendszámra, amelyre a parkolást kívánja indítani. Ha a listában nem találja a kívánt rendszámot, az Új rendszám gombra koppintva megadhat más rendszámot is.

3. A következő oldalon írja be a zónakódot. A legutóbb használt zónakódok közül is választhat!

4. A sikeres parkolás-indításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

Lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását, csupán ki kell választania parkolás indítása előtt ezt az opciót!

5.4. Parkolás leállítása:

1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Futó parkolások opciót!

2. A következő oldalon nyomja meg a ’Leállít’ gombot a leállítani kívánt parkolás mellett!

3. A sikeres parkolás leállításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

5.5. Téves büntetés bejelentése alkalmazáson keresztül:

  • Mobiltelefonja alsó menüsávjára nyomva, a megjelenő négy lehetőségből válassza a Bírság opciót!
  • A következő oldalon meg kell adni
  • a megbírságolt rendszámot,
  • a bírság kiállításának időpontját,
  • a bírság sorszámát,
  • ellenőr azonosítóját,
  • várost,
  • zónakódot,
  • ezen kívül írhat megjegyzést az esettel kapcsolatban, majd nyomja meg a küldés gombot.

A bejelentés után ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

6. Mi a teendő, ha pótdíjat vetnek ki?

Amennyiben a mobilparkolási rendszer szabályos használata ellenére pótdíjat vetnek ki, abban az esetben azonnal forduljon ügyintézőnkhöz (Golobicza Zita Virág értékesítési asszisztenshez a 20/399-6126, illetve a 1/309-0047-es telefonszámok valamelyikén)

 

AUTÓPÁLYA-MATRICA VÁSÁRLÁSÁVAL KAPCSOLATOS FONTOS TUDNIVALÓK

1.1. Matrica vásárlása hangautomatával

1. Tárcsázza a +36-1-9999-798-as telefonszámot!

2. Nyomja meg a # gombot!

3. Alapértelmezett rendszámra történő vásárlás indításához nyomja meg az * gombot!

Amennyiben több rendszáma is regisztrálva van a rendszerben és nem az alapértelmezett rendszámra akarja elindítani a vásárlást, úgy választhat azok közül, mégpedig úgy, hogy bebillentyűzi a rendszámnak megfelelő számjegyeket a készülékén. (Például: BFJ-620-as rendszámhoz Önnek a 2 5 3 6 2 0 számsort kell megnyomnia)

4. Az automata felolvassa a találatokat, majd Ön választja ki a találatok közül a megfelelőt

5. Ez után heti érvényességű matrica vásárlásához nyomja meg az 1-es gombot, amennyiben havi érvényességű matricát szeretne vásárolni, ahhoz a 2-es gombot, az éves időtartamra érvényes matricához pedig a 3-as gombot válassza ki!

6. A következő menüpontban kiválaszthatja, hogy a vásárolni kívánt matrica már a vásárlás napjától (1-es gomb), holnaptól (2-es gomb), vagy két nap múlva (3-as gomb) legyen érvényes.

Az automata tájékoztatja Önt a vásárlás részleteiről, megismétli a kiválasztott rendszámot, időtartamot és érvényességi időt, valamint a matrica árát.

7. Amennyiben rendben találja az adatokat, úgy nyomja meg az 1-es gombot!

Ez után az automata tájékoztatást ad a sikeres matrica vásárlásról és az aktuális egyenlegéről.
A matrica vásárlás részleteiről szóló üzenetet rendszerünk elküldi Önnek e-mailben és SMS üzenetben is.

2. Matrica vásárlása Androidos alkalmazáson keresztül

2.1. Teendők első használat előtt:

  • Nyissa meg a Google Play Áruházat és keressen rá az evopay szóra!
  • Kattintson a Telepítés gombra!
  • Sikeres telepítést követően az alkalmazások között megjelenik az evopay logó, amelyre kattintva az alkalmazás elindítható.

2.2. Alkalmazás beállítása első használat előtt

Az alkalmazás első használatakor meg kell adnia három adatot:

  • Ügyfélszáma 8 számjegye
  • Telefonszám (példa: 36701234567)
  • PIN kód

2.3. Matrica vásárlás indítása:

1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki az Autópálya matrica opciót!

2. A következő oldalon adja meg a gépkocsi országkódját, a rendszámát, a jármű forgalmi engedélyében szerepelő kategóriáját, az érvényesség kezdetének dátumát valamint az érvényesség időtartamát (Példa: HU/ABC111/N/2014. július 01./heti)

3. Az Előzmények gombra kattintva megtekintheti a korábbi vásárlásait.

4. Az adatok megadása után nyomja meg a Tovább gombot!

5. Az alkalmazás felületén megjelennek a vásárlás részletei és a matrica ára, amennyiben rendben találja azokat, nyomja meg a Megerősítés gombot!

6. Az alkalmazás felületén visszaigazoljuk a vásárlás sikerességét!

3. Matrica vásárlás Windows Phone alkalmazáson keresztül

3.1. Teendők első használat előtt:

  • Nyissa meg az Áruházat és keressen rá az evopay szóra!
  • Kattintson a Telepítés gombra!
  • Sikeres telepítést követően az alkalmazások között megjelenik az evopay logó, amelyre kattintva az alkalmazás elindítható.

3.2. Alkalmazás beállítása első használat előtt

Az alkalmazás első használatakor meg kell adnia három adatot:

  • Ügyfélszáma 8 számjegye
  • Telefonszám (példa: 36701234567)
  • PIN kód

3.3. Matrica vásárlás indítása:

  • Az alkalmazás menüjéből válassza ki az Autópálya matrica opciót!
  • A következő oldalon adja meg a gépkocsi országkódját, a rendszámát, a jármű forgalmi engedélyében szerepelő kategóriáját, az érvényesség kezdetének dátumát valamint az érvényesség időtartamát (Példa: HU/ABC111/N/2014. július 01./heti)
  • Az Előzmények gombra kattintva megtekintheti a korábbi vásárlásait.
  • Az adatok megadása után nyomja meg a Vásárlás gombot!
  • Az alkalmazás felületén megjelennek a vásárlás részletei és a matrica ára, amennyiben rendben találja azokat, nyomja meg a Megerősítés gombot!
  • Az alkalmazás felületén visszaigazoljuk a vásárlás sikeres

Rólunk mondták

Széles termékpalettája mellett professzionális ügyintézése miatt esett választásunk a Harum Zrt.-re, s ezen döntésünket az elmúlt évek méltón alátámasztották. Autóinkat sajátjukként vigyáznak, mégis megkapjuk Tőlük azt a függetlenséget, amelyre az élvezhető autóhasználathoz szükségünk van.

Rédai-Simon, Ágnes

Cefam Hungary Kft.

A rugalmas és barátságos ügyintézés sokat ér rohanó és folyamatosan változó világunkban.

dr Pörneczi Tamás, Műszaki igazgató

Berger és Pörneczi Kft.

A Harum Zrt. ügyfélközpontú szolgáltatási filozófiája bizonyítást nyert a szolgáltatásuk kiemelkedő minőségében is. Gyors, szakszerű és hatékony megoldásokat biztosítanak nekünk, minimális adminisztrációval. Új ötletekre, egyedi megoldásokra messzemenőkig nyitottak. Elégedettek vagyunk.

Biczók András, Értékesítési igazgató

ART Energy Magyarország Kft.

A Harum tapasztalataink szerint igen rugalmas, vevőorientált csapat, akik gyors segítségére, és precíz munkájára minden esetben számíthattunk.

Novai Éva, Pénzügyi vezető

Spotless Hungary Kft.

Öt év szünet után indítottuk újra vállalkozásunkat. Ismét „A HARUM”-ot választottuk. Korrekt, pontos, gyors ügyintézés és barátságos ügyfélkapcsolat, toleráns probléma kezelés jellemzi csapatukat. Hálás köszönet érte.

Takács Antal ,Szilágyi Gábor

TA&SZ- Log Kft.

Fel
Weboldalunk süti (cookie) fáljokat tárol a felhasználó gépén tárol. Ezek személyek azonosítására nem alkalmasak. Oldalunk használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Adatvédelmi tájékoztató. - Elfogadom