• +36 1 309 00 47

Oké-oké, tisztázzuk már az elején: VIKIAUTÓ és pont!

Évek óta nagy szerelem dúl köztem és a Q3-mas között. Hogy miért? Mert csak! (Egy nőtől ilyet kérdezni?  ) De summázva, mert SUV, de nem akkora traktor, hogy ne lehessen vele komfor-tosan közlekedni (főképp parkolni), dögös-csajos (ezt nem is kell tovább magyarázni), prémium-luxus (ezt is hagyhatjuk ennyiben) és Audi… Van még kérdés?
Szakmailag kevésbé tudom mögé tenni az ész-érveimet, mint eddig is, Máté fogja írni az „okos” tesztet én meg az emocionálisat. 

A Q3 szerelem nem első látásra öntött el, nem heves, nagy szenvedélyről beszélünk. Szép lassan, csendben alakult ki nálam, de annál időtállóbbá vált. Tudjátok van az a „most jó” érzés az életben. Egy csúcsfelszerelt, automata Q3-ban a városi dugóban percek alatt átjön ez az érzés. Észrevétlenül kúszik be a bőröd alá a teljes elégedettség. Nem abból áll össze, amilye van az autónak, inkább abból, ami elmarad: nincs menetzaj vagy zsibbadt fenék. Nem jön be a forgalom zaja, nem hallod a csuklóst sziszegni. Nem katartikus robbanás, csak egy lassan elöntő érzés, ami átjár: most jó.

A Q3 nem tömegmodell, az Audi legkisebb SUV-ja mégis úgy piacvezető, hogy még mindig fél-millió alatt van a teljes értékesítése. De ezek itt csak számok, és el is dobhatunk minden okos érvet, szakmai tapasztalatot, mert ez itt semmit nem ér. Szóval 8 millió 41 ezer az indulóár a 150 lovas, kéziváltós 1,4 TFSI-vel fapadban. Innen néhány lépcsőfokkal feljebb a quattrós, automata váltós, kétliteres TDI-s a 12 millió alját verdesi. A kiváló, de alul kicsit ráérős, hétfokozatú DSG ebből hétszázezer. És ha kicsit megszalad a kezünk, gond nélkül össze tudunk konfigurálni egy 20 milliós „retikült”, Audi logóval az elején magunknak.

Az igazi luxus nem az, ha valaki megvesz valami drága dolgot. Az igazi luxus, ha valaki a drága dolgok közül is azt veszi meg, amelyik a legjob-ban tetszik neki, nem azt, ami a legjobban meg-éri. És csaknem húszmillió forintot kifizetni egy full-extrás Audi Q3-masért, egy olyan Audi szabadidőautóért, aminél még két nagyobb modell is van csak a márka portfólióján belül, na ez igazi luxus.

Az Audinál nem presztízskérdés a belső dizájn. Elfogadják, hogy sosem lesznek olaszok, nem viszik túlzásba, semmi csicsa, semmi bohóság (Istennek legyen hála ezért!). Legtöbbször szimplán kihozzák egyszerű eleganciával a belső tereket. Én szívem szerint javasolnám az Audinak, hogy szövet üléssel ne is forgalmazzák az autót, mert közönséges! (Prosztó a posztó!) Sajnos a tesztautónk belső tekintetében nem kényeztetett el, de belátom, hogy nekem nem könnyű a kedvemben járni.

Nyilván oldalakat lehet megtölteni a menettu-lajdonságokkal, meg motor / váltó felhozatal és azok kombinációinak boncolgatásával. Nem teszem, bocs. Nélkülem is bárki gond nélkül megtalálja a saját ízlésének valót. Ami nekem fontos, az autó jól megy, az automata váltó is-ten ajándéka, stabilan kanyarog, az ülésben tart minden körülmények között. Kényelmes a ka-romnak, lábamnak, hátamnak. A multikormányról mindent vezérelhetek. Köny-nyen fordul, egyszerűen parkolható, jó kilátást biztosít minden irányban. Egy javaslat még: pa-noráma tető nélkül egy tapodtat sem!

Nem, nem, nem és nem éri meg, racionálisan gondolkozva semmiképpen sem, ezen kár is vitatkozni, ezek a tények. DE! Ez a Q3 annyira, nem tudom szebben mondani, Q-rvajó autó így, ahogy van, hogy ha valakinek van húszmilliója kocsira és elég neki ez a méret, tutira bol-dogabb lesz benne, mint két Octaviaban lenne, amit ennyi pénzért vehetne  Nem, valóban nem okos döntés. De VATEVÖR!!
VIKIAUTÓ és pont!

Rácz Viktória

Rólunk mondták

Új partnerként nagyon köszönjük az elmúlt egy év professzionális, vevőorientált, kiemelkedően korrekt kiszolgálást!

Nigel Taylor

Dufon Antisztatikus Bt

2005 óta dolgozunk együtt a Harum Zrt.-vel. Leasing-szolgáltatásuk felöleli a gépkocsik megrendelését, az üzembehelyezéshez szükséges műszaki és hatósági lépések lebonyolítását, valamint az esedékes szervizek, esetleges műszaki problémák és egyéb felmerülő kérdések kezelését a teljes szerződéses futamidő alatt. Számunkra ez azt jelenti, hogy egyetlen felesleges percet sem kell a személygépkocsi körüli teendőkkel töltenünk, ennek a munkaeszköznek a gondozását átveszi tőlünk a Harum, ezáltal maximálisan tehermentesítve bennünket. Reméljük, hogy együttműködésünk a jövőben is mindkét fél további megelégedésére alakul.

Dr.Ligethy Zsolt, ügyvezető igazgató

Wacker Chemie Hungary Kft.

A Harumban egy igazi partnert ismerhettünk meg az elmúlt évek során, pont amire cégünknek szüksége van: ügyfélorientált, rugalmas, megbízható és rendkívül korrekt.

Kiss Balázs, cégvezető

Univar Magyarország Kft.

Öt év szünet után indítottuk újra vállalkozásunkat. Ismét „A HARUM”-ot választottuk. Korrekt, pontos, gyors ügyintézés és barátságos ügyfélkapcsolat, toleráns probléma kezelés jellemzi csapatukat. Hálás köszönet érte.

Takács Antal ,Szilágyi Gábor

TA&SZ- Log Kft.

Azért szeretek a Harummal dolgozni, mert minden kérésemnek próbálnak eleget tenni. Maximálisan pozitív a hozzáállásuk a problémáink leküzdésére. Tisztelnek és fontos ügyfélnek tartanak függetlenül attól, hogy hány autót használunk. Vásárlás után is felkeresnek és érdeklődnek. Folyamatosan figyelemmel kísérik autóink sorsát. Elmondhatom, hogy maximálisan kiszolgálnak bennünket.

Gaál László, Műszaki manager

Biotest Hungária Kft.

Fel
Weboldalunk süti (cookie) fáljokat tárol a felhasználó gépén tárol. Ezek személyek azonosítására nem alkalmasak. Oldalunk használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Adatvédelmi tájékoztató. - Elfogadom