• +36 1 309 00 47

Reflektorfény 2016-6

Tisztelt Ügyfeleink és Partnereink! Kedves Barátaink!

Engedjék meg, hogy így az év vége közeledtével minden Kollégánk nevében megköszönjük az egész éves együttműködést, közreműködést.

Hosszú és igen tartalmas évet tudhatunk magunk mögött. Több mint 100 db új autó átadásának lehettünk boldog szemtanúi és sok új ügyfél csatlakozott csa-ládunkhoz.
Több mint 2.000 szervizesemény, 250-nél is több káresemény és közel 300 különböző bírság ügyintézése áll már a hátunk mögött. Ügyfeleink autóit több, mint 660 alkalommal mozgattuk, megkönnyítve a rohanó mindennapokat.

Idén több alkalommal is megrendezett szakmai napokon személyesen is üdvö-zölhettük Önöket.
Partnereinknek köszönhetően félszáznál is több autót teszteltünk, párat itt a Reflektorfény magazin keretein belül bemutatva Önöknek.

Az előző évekhez hasonlóan továbbra is folyamatosan fejlesztettük vállalatirá-nyítási rendszerünket és megkönnyített adatszolgáltatási folyamatokkal igye-keztünk az Önök számára még interaktívabbá és kényelmesebbé tenni a min-dennapi ügykezelést.

Bízva abban, hogy a jövőben is sikerrel tudunk együttműködni, kívánunk ezúton is Önöknek


Nagyon Boldog és Békés Karácsonyi Ünnepeket és Sikerekben Gazdag Új Évet!
a Harum Zrt. csapata

Nagy téligumi és hólánc körkép

A téli időszak idején mindig aktuális kérdés, hogy mely országokban köte-lező a téli gumi és a hólánc használata. Az alábbiakban segíteni szeret-nénk eligazodni a különböző országok szabályozási rendszerében.

Ausztria:
November 1. és április 15. között, személygépkocsiknál és 3,5 tonna megengedett össztömeg alatti teherautóknál, télies útviszonyok esetén kötelező minden keréken legalább 4 mm profilmélységű téli gumival rendelkezni. Hóláncot is kötelező ezen időszakban az autóban tartani, de azokat általános előírás és logika szerint csak abban az esetben szabad használni, ha az úttestet összefüggő hó- vagy jégréteg borítja és a hólánc nem károsítja az útburkolatot. A rendelet megszegői 35 eurótól 5000 euróig (~1,6 millió forintig!) terjedő büntetésre számíthatnak.

Csehország:
November 1. és április 30. között a 3,5 tonna össztömegnél nehezebb járművek esetén, legalább a hajtott tengelyen, legalább 6 mm profilmélységű téli gumi használata kötelező Csehországban azokon az útszakaszokon, ahol ezt "Zimni vybava" táblák jelzik. A hólánc használatát szintén táblák jelzik.

Bővebben...

Egy csapat…Két kolléga… Egy autó… Két nézőpont… HOLLÓ vs. RÁCZ

Kicsi aranyos és nagyon - nagyon csajos!

Mit tudtam eddig az Audi Q3-ról? Hogy létezik! És hogy az Audi márka legkisebb SUV-ja egészen az idei évig, mikor is bemutatták a Q2-t. De kézre keríteni, tesztelni még nem volt lehetőségem. Persze ha már magát a márka nevét meghallom, tudom sok baj nem érhet minket, maximum a bankszámlánk egyenlege mutat majd markánsan kevesebbet. De a prémium márkáknál ez már csak így megy.

Az autóra senkinek egy rossz szava nem lehet! Pici, van kisugárzása és tökéletes a feneke (ahogy egy igazi hölgyhöz illik)! Az egész olyan dögös. Bejön és kész!
Szóval nem is kellett sok, hogy megkaparintsam magamnak és kicsit csavarogjak vele, tesztelgessem a városban és azon kívül.

Első benyomás: Tényleg dögös! Tetszik pedig még csak a parkolóban láttam. A kockás (kicsit retro) üléshuzat pedig egyszerűen levett a lábamról. Ezt imádom! Ilyet utoljára az I-es cabrio Golfban láttam.

Bővebben...

Oké-oké, tisztázzuk már az elején: VIKIAUTÓ és pont!

Évek óta nagy szerelem dúl köztem és a Q3-mas között. Hogy miért? Mert csak! (Egy nőtől ilyet kérdezni?  ) De summázva, mert SUV, de nem akkora traktor, hogy ne lehessen vele komfor-tosan közlekedni (főképp parkolni), dögös-csajos (ezt nem is kell tovább magyarázni), prémium-luxus (ezt is hagyhatjuk ennyiben) és Audi… Van még kérdés?
Szakmailag kevésbé tudom mögé tenni az ész-érveimet, mint eddig is, Máté fogja írni az „okos” tesztet én meg az emocionálisat. 

A Q3 szerelem nem első látásra öntött el, nem heves, nagy szenvedélyről beszélünk. Szép lassan, csendben alakult ki nálam, de annál időtállóbbá vált. Tudjátok van az a „most jó” érzés az életben. Egy csúcsfelszerelt, automata Q3-ban a városi dugóban percek alatt átjön ez az érzés. Észrevétlenül kúszik be a bőröd alá a teljes elégedettség. Nem abból áll össze, amilye van az autónak, inkább abból, ami elmarad: nincs menetzaj vagy zsibbadt fenék. Nem jön be a forgalom zaja, nem hallod a csuklóst sziszegni. Nem katartikus robbanás, csak egy lassan elöntő érzés, ami átjár: most jó.

Bővebben...

Január havi tesztautó kínálatunk

• Január 9-16. között: Infiniti QX30

• Január 16-23. között: Mazda 3

• Január 23-30. között: Toyota CHR Hybrid

• Január 30 – Február 6 között: Seat Ateca

Rólunk mondták

A rugalmas és barátságos ügyintézés sokat ér rohanó és folyamatosan változó világunkban.

dr Pörneczi Tamás, Műszaki igazgató

Berger és Pörneczi Kft.

Régi ügyfélként visszatérve azért esett újra a Harumra a választásom, mert családias cégként nemcsak az autókat, de a benne ülő személyt is képviselik. Rugalmasságuk és hozzáállásuk emeli ki őket a flottakezelők tömegéből.

Tordai Balázs, Ügyvezető

Van-Merksteijn Hungary Kft.

Új partnerként nagyon köszönjük az elmúlt egy év professzionális, vevőorientált, kiemelkedően korrekt kiszolgálást!

Nigel Taylor

Dufon Antisztatikus Bt

A Harumban egy igazi partnert ismerhettünk meg az elmúlt évek során, pont amire cégünknek szüksége van: ügyfélorientált, rugalmas, megbízható és rendkívül korrekt.

Kiss Balázs, cégvezető

Univar Magyarország Kft.

A Harum tapasztalataink szerint igen rugalmas, vevőorientált csapat, akik gyors segítségére, és precíz munkájára minden esetben számíthattunk.

Novai Éva, Pénzügyi vezető

Spotless Hungary Kft.

Fel
Weboldalunk süti (cookie) fáljokat tárol a felhasználó gépén tárol. Ezek személyek azonosítására nem alkalmasak. Oldalunk használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Adatvédelmi tájékoztató. - Elfogadom