• +36 1 309 00 47

Hét autó, amit nagyon várunk 2016-ban

Továbbra is aratnak a szabadidő-autók: kicsik, nagyok, közepesek. A BMW, az Audi és a Toyota is nagyot dobbant a kisméretű SUV-k között. Hozzájuk képest mégis a Skoda le-het, amely valódi térfoglalásba kezd egy korábban, náluk elképzelhetetlen modellel.

Addig kell ütni a vasat, amíg forró, jól tudják ezt a BMW-nél is, ezért idén újabb luxusterepjáróval bővítik a kínálatukat, méghozzá a legdivatosabb sportos-szabadidőautóval. A műszaki alapjai az X1-ből érkeznek, vagyis fronthajtással és összkerékkel is rendelhető lesz, a motorpaletta pedig eleinte négyhengeres, turbós benzines és dízel erőforrásokból fog állni, később pedig megjelenhetnek a még takarékosabb háromhengeres blokkok is.

Mercedes-Benz E-osztály

A januári Detroiti Autószalonon tartotta világpremierjét a Mercedes-Benz E-osztály ötödik generációja, amely a 2009 óta gyártásban lévő W212-es szériát fogja leváltani. A formavilága szépen illeszkedik majd abba a sorba, amit az aktuális S- és C-osztály képvisel, a technikai arzenáljával pedig már a felső-kategóriát ostromolja.

Skoda Kodijak

Az új Superb-bel a Skoda már-már a prémium szintet súrolja, így a Volkswagen igyekezete ellenére komoly konkurenciát jelent a Passatra nézve. A csehek közelgő szabadidőautójával hasonló lesz a helyzet a Tiguan és a Touareg szemszögéből, hiszen a hathengeres motorokat és a legújabb vezetéstámogató technológiákat leszámítva mindent belepakolnak majd a csehek, amire manapság egy SUV vásárló vágyik, ráadásul, ha hinni lehet a pletykáknak, hétszemélyes kivitelben is gyártani fogják.

Audi Q2

A Q2 a márciusi Genfi Autószalonon már bemutatkozik a nagyközönségnek. A négy méter környéki hosszúságú hobbiautó a Volkswagen-konszern MQB-platformjára épül majd. A modell a jelenlegi legjobban konspiráló piacon a Nissan Juke, Renault Captur ellenfele lesz, ahol a négykarikások biztos helyet látnak egy prémium modellnek is.

Ford Fiesta

A hazai piac szempontjából reálisan értékelve talán ez az autó a legérdekesebb, bár ahhoz hogy az utcán is láthassuk, még plusz egy évnek el kell majd telnie. A hírek alapján a jelenlegi dizájnvonal marad, csak némiképpen átformált hűtőrácsra és légbeömlőkre számíthatunk. A jelenlegi generációt még 2007-ben mutatták be és 2013-ban kapott ránckezelést. A motortérben az elmúlt évek során bevezetett EcoBoost direkt-befecskendezéses turbómotorjai lesznek, várhatóan 1.0 literes lökettér-fogattal, míg az erősebb modellek megkaphatják az 1.5 literes erőforrást.

Toyota C-HR

A Toyota C-HR – vagy egyes infók szerint Auris Cross – a legnépszerűbb szegmensben a kisméretű szabadidő-autók közt akar piacot hódítani. A C-HR modell, amely a Toyota új generációs platformjára (TNGA) kerül majd, hasonlóan a negyedik nemzedékénél járó Priushoz. Ennek nyomán nem meglepő, hogy lesz belőle hibrid variáns, és mint hírlik, a Toyota ebben is komolyat újított és új akkumulátor-technikát valamit, még kedvezőbb hatásfokú benzinmotort mutat majd be.

Opel Zafira

Az új kiadású Opel Zafira a korábbi egyterű vonalból sokkal inkább a manapság divatos SUV külsőt kap és közös fejlesztésben készül a PSA/Peugeot-Citroen konszernnel.
Abban talán semmi újdonság nincs, hogy az egyterűek mostanság korántsem olyan divatosak mint a városi szabadidő-autók. Ennek nyomán az Opel is úgy döntött, hogy átformálja népszerű típusát. Persze a praktikus jellemzőkre igyekeznek figyelni így megmarad például a hétüléses változat is belőle.

Filozófiánk

  • Szakértő gondoskodás
  • Biztonság
  • Költséghatékony megoldás
  • Elkötelezett, megbízható partneri viszony immáron 15 év

hírlevél feliratkozás

Fel
Weboldalunk süti (cookie) fáljokat tárol a felhasználó gépén tárol. Ezek személyek azonosítására nem alkalmasak. Oldalunk használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Adatvédelmi tájékoztató. - Elfogadom